Pastrav cu cimbru verde si ciuperci

Am cumparat din Real 8 pastravi frumusei (au fost cam 2 kilograme). Le-am taiat capetele si cozile si le-am curatat solzii. In mojar am zdrobit cateva crengute de cimbru verde (se gaseste tot in Real) impreuna cu niste sare de mare 2 catei de usturoi si ulei de masline extra virgin. Am marinat pestele in minunatia asta cale de 2 ore in frigider.  Intre timp m-am ocupat de ciupercute. Am topit jumatate de pachet de unt in care am calit 5-6 catei de usturoi. Au urmat la calit un kg de ciuperci champignion taiate in bucati generoase. Le-am lasat pana a scazut toata apa de pe ele. La sfarsit am adaugat piper si cimbru uscat. Sarea am pus-o mai la inceput cand am pus ciupercile astfel incat acestea sa-si lase apa. Am stors zeama de la 2 lime-uri peste (daca nu ai lime se poate pune o lamaie intreaga) si am pus cealalta jumatate de pachet de unt care s-a topit peste ciuperci. Toata afacerea asta am pus-o in tava cu pestii peste. Tava am acoperit-o cu staniol in care am dat cateva gaurele cu o scobitoare. Am lasat totul la cuptor la 180 de grade pret de 50 de minute. Cand a fost aproape gata am scos tava, am indepartat staniolul si am pus nitica boia dulce peste pesti pt aspect.

A fost delicios, dupa spusele prietenilor mei.

Lasă un răspuns

