Cu ce m-am falosit eu de ziua mea :)

Saptamana trecuta a fost ziua mea. Am facut fix 20 si ceva de ani (ceva-ul ala fiind inca vreo 13 ani:) ). Asa ca Sambata am chemat cativa prieteni pe la mine la o bere si o poveste. Cu ocazia asta evident am si gatit una-alta. Am facut piept de pui picant la care am alaturat un sos de iaurt cu menta si usturoi, muschiulet de porc in bacon cu crusta de piper, humus, oua imperiale, salata de vinete cu gogosar rosu copt si alte felurite aperitive (carnati, cascaval, peste uscat) pe care chiar daca nu le-am gatit si-au gasit un loc bun pe masa. Totul mi-a luat cam 5 ore (dar am avut si ajutor de nadejde :)…).

Il grande finale: muschiulet umplut in crusta de miere si piper cu niste cartofi la cuptor clasa intai.

Credeti-ma pe cuvant ca toate au fost foarte gustoase🙂

2 Răspunsuri to “Cu ce m-am falosit eu de ziua mea :)”

  1. Bravo, mane. Eu tot nu-mi explic de ce lucrezi in it. ;)) m-ai dat ko cu pozele astea. La multi ani, cu intarziere!

  2. Merci Florin. IT-ul a fost prima dragoste…😀 Pozele, din pacate, nu sunt toate facute de mine. Nu am inca un aparat foto cum trebuie…asa ca la nevoie ma descurc cu o „sapuniera”🙂

Lasă un răspuns

