Toast cu gorgonzola si gem de visine

Dupa sesiunea de gatit de 6 ore de Duminica m-am hotarat sa postez cateva retete simple si mai ales fara carne. Stiu ca nu or sa fie pe placul unor amici de-ai mei dar e momentul sa ma adresez si celor care au o dieta mai „light”🙂

Aseara pe la 11 m-a lovit foamea. Mi-am adus aminte ca aveam in frigider un pachet de branza cu mucegai gorgonzola. De asemenea mi-am adus aminte de o reteta vazuta pe net cu ceva timp in urma. Reteta era foarte simpla: paine cu gorgonzola, unsa cu putin unt si data in sandwich maker. Deasupra se pun cateva lingurite de gem de visine si….gata🙂

M-am gandit sa-mi aduc si eu contributia si am vrut sa pun peste branza cativa samburi de nuca maruntiti. Din pacate nu am avut nuca asa ca am pus semnte de floarea soarelui decojite (sunt convins ca nuca ar fi fost mult mai potrivita).

A fost foarte buna. Un amestec de iute-sarat (branza), dulce-acrisor (gemul de visine) si textura moale-crocant (painea prajita moale in interior plus semintele de floare).

Sper sa va placa si voua… Spor!

Lasă un răspuns

