Supa crema quattro formaggi

Continui seria retetelor „meat-free” de data asta cu o reteta proprie: supa crema quattro formaggi. M-am gandit ca daca exista paste si pizza quattro formaggi de ce nu ar exista si ceva lichid tot cu aceiasi tematica. Asa am ajuns la reteta asta care pe cat e de simpla si rapida pe atat e de gustoasa.

In prima faza calim o cepa mare in doua linguri de unt impreuna cu 3 catei de usturoi tocati. Cand ceapa a devenit transparenta se adauga doua linguri cu varf de faina si se face un rantas. Varsam peste rantas cam 800 de ml de supa de legume (eu am trisat si am pus cuburi Maggi de pui, asa ca putina aroma de carnita tot are…). Supa trebuie sa ajunga la o consistenta mai groasa. In acest moment incep sa intre in scena branzeturile. Am folosit 4 feluri de branza: gorgozola, ricotta, cascaval afumat si telemea de oaie (asta ca sa nu punem la socoteala si parmezanul cu care am ornat la sfarsit).

Dar sa revin la reteta. Am adaugat gorgonzola taiata cuburi si am lasat-o sa se topeasca. A urmat un litru de lapte. Din acest moment am dat focul pe minim si n-am mai lasat supa sa ajunga la fierbere (daca fierbe exista riscul ca amestecul sa se imbranzeasca). Ricotta a fost a doua branza incorporata in supa urmata de telemeaua rasa si amestecata cu o cutie mica de zmantana dulce (branza in cantitate egala cu zmantana).

Am lasat putin sa se amestece aromele si am mai adaugat putin lapte rece (pt ca supa sa nu inceapa sa clocoteasca). Am oprit tot am lasat 5 minute sa se odihneasca totul sub capac si am pus si cascavalul taiat in cubulete potrivite (cascavalul nu trebuie sa se topeasca in totalitate asa ca supa nu trebuie sa fie foarte fierbinte). Am incheiat totul cu jumatate de legatura de patrunjel tocat.

Am servit-o cu crutoane aromate cu busuioc si usturoi, prajite in cuptor si parmezan ras pe deasupra.

Spor la bucatareala!🙂

3 Răspunsuri to “Supa crema quattro formaggi”

  1. Arata super – pacat ca-i cu ATATA branza🙂

  2. @Piff: treci pe la mine la o portie MAAAAARE?😀 Poate fac in we gullas daca nu ma loveste masina pana atunci😀

  3. Stii parerea mea despre branza … nu ma ai de musteriu la astea ! Cu gullasul … suna bine dar plecam maine la Sibiu … suntem nasi. Ramane pe saptamana viitoare. Multzam oricum.

Lasă un răspuns

