Salata de fasole verde

Am ajuns și la sfârșitul săptămânii în care mi-am propus sa gătesc light, adică fără carne (sa fiu sincer, cam greu a trecut😀 ). Ultima rețeta din serie este o salata de fasole verde cu usturoi. Rețeta este „furata” de la mama dar e și puțin îmbunătățita de către subsemnatul. Totul e extrem de  simplu. În principiu se ia fasole cât mai proaspăta (am găsit în piața foarte frumoasă), se fierbe bine în apă cu sare, se adaugă ulei, oțet usturoi pisat și…cam asta a fost.

Eu m-am hotărât să-mi complic puțin viata așa că am mai făcut mici modificări. În primul rând, după ce s-a răcit, peste fasolea și apa în care a fiert am pus o cană mare de vin alb și am stors o lămâie. Am lăsat totul să se odihnească pana dimineața. A doua zi am curățat vreo 10 morcovi foarte mici și fragezi pe care i-am prăjit într-o tigaie (prima data la capac) împreuna cu 5-6 cartofi noi tăiați cubulețe mici.

După ce s-au prăjit am lăsat totul la scurs pe șervețele de bucătărie. Am amestecat fasolea cu cartofii și morcovii prăjiți, am pus usturoi (cam 5-6 căței), ulei, oțet de vin alb și vreo 3-4 linguri mari de iaurt acru (sare nu am mai pus deoarece fasolea a fost suficient de sărată dar am pus piper proaspăt măcinat). Credeți-mă, a ieșit o nebunie de salată.

Spor la treabă!

2 Răspunsuri to “Salata de fasole verde”

  1. La cat de bine arata … cred ca as fi mancat si eu .. (cu un gratar pe post de garnitura)😀

  2. Veronica Says:

    Cred si eu ca a iesit o nebunie!

Lasă un răspuns

