Cum m-am distrat în weekend la Simeria

Weekendul trecut am fost acasă la Simeria. Era cazul pentru că nu mai fusesem de la Paşte   (să-mi fie ruşine!!!). Din păcate nici acum nu am petrecut prea mult timp pe acasă deoarece sâmbăta seara am fost invitat la ziua unei prietene bune. A fost muzica, a fost băutura şi evident a fost şi mâncare🙂. Nu am rezistat să nu ma ocoşesc şi eu niţel pe lângă bucătărie asa ca am ajutat şi eu puţin. Am făcut un sos tsatsiki din castraveţi raşi (scurşi de apă), iaurt, un gălbenuş de ou (frecat cu sare şi câteva linguri de ulei), usturoi şi piper. Deoarece îmi rămăseseră castraveţi am mai încropit un alt sos: castraveţi, brânza telemea rasa, iaurt, piper, cimbru şi mentă verde.

Pe lângă sosurile astea m-am mai jucat şi cu nişte cartofi fierţi care iniţial trebuiau să fie natur. Am zis ca puţin gratinaţi sunt mai buni asa ca i-am pus in doua tăvi imense împreuna cu ceapă, brânză sărata rasă, pătrunjel verde, piper, cimbru, boia şi usturoi şi i-am dat la cuptor 20 de minute. Cartofii au fost înfulecaţi împreuna cu nişte gratareli de excepţie: frigărui delicioase şi friptane de porc ce se topeau in gura.

Cheful a fost foarte fain. Am închis taraba pe la şase jumătate dimineaţa după muuulte beri, multe povesti şi mult dans🙂

PS: Mulţumesc Andrei pentru poze şi pentru că ai avut curajul să-mi dai pe mana aparatul să fac poze in jurul focului🙂

3 Răspunsuri to “Cum m-am distrat în weekend la Simeria”

  1. „Multumesc ca mi-ai lasat aparatul” … inseamna si altceva ?😀

  2. @Piffus: Iti dai seama cum eram dupa „cateva” beri. Chiar a fost curaj mai ales ca ma invarteam cu el in jurul focului😀

  3. :))

    Este ok, ai facut pozele inainte sa schimbi sticlele de 1l cu cele de 2l…

    Fain articol, spor!

Lasă un răspuns

