Mini-concediu la Sibiu și Cluj

Zilele trecute mi-am luat și eu în sfârșit concediu. Nu au fost foarte multe zile și nu am fost pe cine-știe-unde dar a fost foarte fain. În trei zile am avut parte de trei concerte super: Kamelot, Serj Tankian si Iron Maiden. Tot acum în weekend și-au sărbătorit zilele de naștere și gazdele noastre de la Sibiu, Cristi și Carmen, asa ca am pus și de o grătăreală cu ocazia asta🙂

Un alt prilej de bucurie a fost reîntâlnirea de la Cluj cu prietenii mei de acolo. Am stat la Emil care a fost o gazdă desăvârșita – merci Emil și te aștept din nou pe la Timișoara🙂

Închei cu o poza care vorbește singura despre ceea ce a fost la Cluj la Iron Maiden:

3 Răspunsuri to “Mini-concediu la Sibiu și Cluj”

  1. Oricând cu plăcere moșu🙂

  2. Poze de la gratar iti dau zilele astea. La cat a fost de bun … merita sa fie aratate !

  3. @Emil: Cum am zis: te astept prin Timisoara🙂
    @Piff: Suuuuper!!! Eu chiar nu am nici o poza😦

Lasă un răspuns

