Varză cu vinete şi roşii la tavă

Se pare ca mai nou nu mai îmi ajunge bucătăria proprie aşa că m-am apucat de gătit şi în deplasare. Săptămâna trecuta am fost invitat la nişte prieteni foarte dragi. M-am gândit să nu plec cu mana goala de acasă aşa că am luat vreo trei verze, vreo trei vinete, ceva roşii, cimbrişor verde, usturoi şi nişte oregano, că tot aveam în casă… De pe drum prietenii mei au luat o bucata de şunculiţă şi nişte roşii cherry. A, şi am uitat să spun că mi-am luat şi tava cu mine🙂. Având în vedere că eram în vizită nu puteam face ceva extraordinar de complicat aşa că am improvizat ceva cât mai uşor şi rapid. Vinetele au fost feliate şi puse la odihnă împreună cu ceva sare,

varza am tăiat-o mărunţel şi nu prea şi am sărat-o,

roşiile le-am feliat subţire, la fel şi şunculiţa, am curăţat usturoiul şi am tăiat în doua roşiile cherry.

Cu asta s-a încheiat faza pregătitoare. Am uns tava cu unt şi am început s-o umplu încet-încet: prima data cu un strat de vinete peste care am pus un rând de varza, un rând de roşii feliate, şunca şi la sfârşit încă un strat de varză. Am mai pus sare, piper, oregano, cimbrişor şi am ornat cu roşii şi usturoi.

Tava am acoperit-o cu folie şi am dat-o la cuptor cam o ora şi ceva. Când varza era fiarta deja am dat jos folia astfel încât mâncarea să se rumenească frumos.

Am făcut doua tăvi…🙂. Simplu, rapid, fără mare bătaie de cap dar extrem de gustos.

Spor la treaba!

PS: Scuze pentru calitatea pozelor. Lumina provenea de la nişte spoturi cu o temperatura ridicata de culoare…

PS2: Am uitat să spun că pe deasupra am ornat cu pătrunjel verde.

2 Răspunsuri to “Varză cu vinete şi roşii la tavă”

  1. la noi acasa cand vi sa ne faci de papa? suntem aproape :))

  2. Îmi place! o să te vizitez de-acum, să ştii!🙂

Lasă un răspuns

