Paprikaș

În primul rând vreau să-mi cer iertare că nu am mai postat nici o rețetă de atâta amar de vreme. Din păcate am avut o perioadă mai incărcată și nu am apucat sa public deși de gatit am gătit în draci (acum am 4 rețete care deabea așteaptă să fie urcate pe blog :)). Dar să n-o mai lungesc aiurea: dragi prieteni, paprikaș de pui…

Acu’ vreo doua săptămâni am tras o tură până la magazinul Avicola din piața de lângă mine, de unde am cumpărat cam un kilogram de piept de pui și un kilogram de pulpe de pui. Ceapă, ardei roșu, ciuperci și altele trebuincioase aveam deja acasă. Am spălat puiul și am împărțit pulpele în ciocănele și pulpa superioară. Am lăsat carnea să se zvânte pe niște șervețele de hârtie. Când carnea a fost suficient de uscată am prăjit-o ușurel în unt într-o tigaie cuprinzătoare.

După ce am rumenit tot puiul am tocat trei cepe mari, frumoase,  vreo 3 ardei roșii grași și vreo 3 gogoșari roșii pe care le-am pus la călit în ulei în ceaun împreună cu doua linguri de boia de ardei dulce.

După vreo cinci minute am pus și carnea peste ceapă și ardei, împreună cu o supă făcută din apa caldă și cuburi Maggi de pui. Am zdrobit în mojar piper roșu, piper negru, ienibahar și doua frunze de dafin și le-am adăugat în ceaun.

După vreo jumătate de ora am deschis doua conserve de ciuperci și le-am pus peste carne (evident, după ce le-am scurs de apa). Am lăsat totul la foc domol pana a scăzut binișor.

La final, am pus nițel ardei iute roșu din Ungaria primit de la Emil (mulțam fain :)) și 300 de grame de smântână grasă.

Paprikașul l-am servit împreună cu găluști făcute în apa fiartă din faina, ou, sare și puțină apă. Am presărat la servire și frunze proaspete de pătrunjel. E o rețetă pe cât de simplă pe atât de gustoasă și sățioasă. Spor la treaba!

6 Răspunsuri to “Paprikaș”

  1. Mi-a curs instant saliva pe tastatură! Nu glumesc!

  2. Eşti sadic! Pe cuvântul meu că mâine fac şi eu!

  3. @Emil: Ma bucur ca ti-a placut🙂
    @Georgiana: Spor la treaba si sper sa iti placa!🙂

  4. Arata super bine, spor in gateli, te astept in vizita si pe la mine pe blog, sunt mai la inceput, poate imi dai niste ponturi. Peace!

  5. @Gabriel: Salutare si bine ai venit pe aici🙂 Daca pot sa te ajut, cu drag. Bafta cu blogul!!! E bine ca suntem din ce in ce mai multi care gatim din pasiune😉

  6. Mama…arata incendiar……ma duc sa mananc ceva:)))

Lasă un răspuns

