Mâncare de mazăre cu cârnaţi

Având în vedere că nu prea am timp acum, vă arăt o reţetă foarte simplă şi rapidă dar extrem de gustoasă (din păcate e destul de grea la stomac dar noh, nu le poţi avea pe toate🙂 ). Oricum, este de 1000 de ori mai buna decât orice mâncare comandata sau luată de la fast food.

În weekend am fost la Simeria la ziua de naştere a unui prieten. Ne-am întors duminică seara destul de târziu aşa că timp de prea multa bucătăreala nu aveam. Amicului meu Catalin îi trebuiau cârnaţi prăjiţi dar nu ştiam ce garnitura să alăturăm carnaţilor. În cele din urmă alegerea câştigătoare a fost mâncarea de mazăre.

Am curăţat repede 5 caţei de usturoi pe care i-am călit niţel în unt, am desfăcut doua conserve mari de mazăre (mă grăbeam aşa că am folosit mazăre de la cutie…) şi le-am pus peste usturoi şi unt.

Separat am amestecat 4 linguri sănătoase de smântâna cu trei linguri de faina. Am pus şi apa pentru ca smântâna era destul de groasa… Amestecul acesta l-am vărsat peste mazăre.

Am mai pus niţel cimbru busuioc, piper şi am potrivit de sare.

Am mai zdrobit doi caţei de usturoi ca să fie mai puternica aroma. Alături de carnaţii prăjiţi a fost un adevărat festin.

Spor la treaba🙂

8 Răspunsuri to “Mâncare de mazăre cu cârnaţi”

  1. Nu m-am gândit niciodată la combinaţia mazăre + smantana! Chiar m-ai facut curioasa!!

  2. @Georgiana: Mie imi place tare mult asa. Daca te impaci cu mararul poti sa pui si marar… merge extrem de bine cu mazarea. O alta varianta a mancarii de mazare este cea cu ceapa calita si rosii cubulete sau sos de rosii. Am preferat cu sos alb deoarece nu am vrut sa adaog si aciditatea rosiilor la carnatii prajiti😀
    PS: Felicitari, postarea ta este postarea cu numarul 100 pe blog🙂

  3. Atunci, hai mulţi ani şi la mai mare!
    Cu roşii fac şi eu, dar cu smântână chiar n-am crezut c-ar merge… să ştii c-o să încerc!
    Altfel, o zi frumoasă să ai şi fără dureri de stomac!😀

  4. O să gătesc chiar astăzi această rețetă, in primul rând din curiozitate,pentru că nu am mai mâncat până acuma cu smântână si in al doilea rând pentru că se gătește rapid si am timp pentru a mai face un fel de mâncare.

    Mulțumesc pentru că ai postat această rețetă !

  5. @Flavia: Spor la treaba si sper sa-ti placa. Musai sa-mi spui cum a iesit!🙂

  6. am incercat si eu minunata reteta si chiar mi-a iesit . chiar nu stiam ce sa mai fac de mancare si cand am citit reteta mi-am spus „de ce sa nu incerc si eu?” am incercat si am ajuns la un rezultat bun.

  7. ador mazarea in orice combinatie😉 …

Lasă un răspuns

