Ce am facut eu în timp ce naţionala României mânca bătaie de la Franţa…

… aţi ghicit – am facut mâncare🙂

Nu mă omor cu fotbalul…dar deloc. Pentru mine meciurile de fotbal sunt doar un prilej de a bea o bere cu prietenii și cam atât. Din cauza aceasta sâmbăta, când am fost invitat la niște prieteni sa „vedem meciul”, eu am preferat sa gătesc ceva. Am făcut tăieței cantonezi dar de data aceasta am pus și carne de pui (pulpe dezosate tăiate cât mai subțire), varza normala am înlocuit-o cu varză roșie și în loc de praz am folosit chivas. Având în vedere ca rețeta de tăieței cantonezi o aveți deja, o să las pozele sa vorbească🙂

PS: Mulțumesc Cristi pentru pozele perfecte🙂

Un răspuns to “Ce am facut eu în timp ce naţionala României mânca bătaie de la Franţa…”

Lasă un răspuns

