Tăiatul porcului sau cum am reuşit să mă fac de minune la Simeria…

Aşa cum cu surle și trâmbițe va anunțam, acum două săptămâni am fost acasă la Simeria ca să particip la tăierea porcului lui Mişu. Deși din punct de vedere al distracției a fost mega, extra, super fain, pe plan culinar ieșirea asta a fost un fiasco total pentru mine… Ce mai, m-am făcut de mirul lumii în fata prietenilor de acasă și din Timișoara. Cum am reușit? Pai în primul rând am ajuns la fața locului extrem de târziu adică pe la unsprezece fără un sfert. Oboseala din cursul săptămânii ma ajunsese ( nu faptul ca am stat cu Ștefan în crâșmă până la trei și jumătate – după cum au susținut unele guri rău-voitoare🙂 ). Având în vedere că ajunsesem asa târziu nu am mai apucat nici un rol mai important trebuind sa ma mulțumesc cu poziția infamă de băgător de seama/băutor de vin😀. Dar nu asta a fost cel mai grav, ce e mai rău acum urmează. Văzându-ma ca deja terminasem toată menta de frecat iar stocul de frunze de tăiat la câini mi se apropiase îngrijorător de zero, lui Mişu i s-a făcut milă de mine și mi-a dat ceva de făcut: sa pregătesc ceva bucăți de pulpa și câteva coaste zdravene pentru grătarul pe care urma sa-l „executam” seara. Din păcate marinata mi-a ieșit prea dulce iar când am prăjit carnea aceasta a rămas cam „verde” după spusele mesenilor. În apărarea mea spun doar ca am reușit sa dreg busuiocul la sfârșit: am pus grătarele care erau nițel cam crude într-o cratiță lata, am turnat jumătate de bere peste, am mai pus și sare și am dat cratița acoperita cu staniol la cuptor pentru 40 de minute. A ieșit extrem de bun dar ce folos…răul fusese deja făcut.

Măcar pozele făcute de Piff (căruia ii mulțumesc pe aceasta cale) au ieșit extrem de faine…

Pârleala - adica ras, tuns si frezat

Maxi, baiatul lui Misu, cal mai fain/cuminte/inteligent copil pe care l-am vazut pana azi...

Prima incizie...

Mişu, calare pe situaţie

Măcelarul in acţiune

În faza asta era bietu' porc când am ajuns eu

Grup de chibiţi: eu şi Bogdan

Alt grup de chibiţi: Ştefan şi Cătălin

Cu Piff, fotograful nostru de servici

Se pregateau cârnaţii

"Puşcatul" maioşilor

Ştefan chinuind cârnaţii

Tatal lui Mişu (dreapta ) şi cuscrul său (stânga)

Macar aştia au iesit extra...

Măcelarii Mişu şi Boiţa la un pahar de vorbă

O poză super!!!

PS: Mama lui Mişu ne-a gătit o varză cu carne și o ciorba acră absolut bestiale. O sa le încerc și eu!

4 Răspunsuri to “Tăiatul porcului sau cum am reuşit să mă fac de minune la Simeria…”

  1. Nu-i problema Ucu, noi stim ca esti un bucatar exemplar, si cu toate ca nu am fost de fata, as putea spune ca nu cred te-ai facut pe deantregu de minune :))))
    Sper sa ma mai chemi la o „ciorba” dupaia😛

  2. @blacki: Multumesc de incurajari🙂 Cand o sa fac o „zama acra” prima data o sa te chem🙂

  3. Ultima poza imi place cel mai mult

Lasă un răspuns

